Wednesday, November 19, 2008

Penyakit Apa ni....?

salam ,
Bertemu kembali setelah menyepi dir,

baru-baru ni saya pergi ke Taiping
ada seorang pakcik yang kerja di Sabah ( dah pencen )
Isteri dia ( makcik ) tanya pada betul ker saya ni dapat mengubat penyakit,
saya jawab Dengan izin Allah ,kita kena ada D.U.I.T boleh mengubat penyakit,
terkedu gak makcik tu sekejap,

lepas tu saya saya hulurkan ALPHALIPID pada makcik siap dengan Shacker sekali,
saya bg kat dia, dia suruh saya sendiri cakap dengan pakcik,

masa saya bertemu dengan pakcik ni, terkejut juga saya melihat keadaan kaki dia

lihat gambo dibawah
Photobucket

saya tanya sakit apa, dia hanya jawab kena ketit binatang,asalnya disebelah kaki kiri jer, lepas dua minggu semakin membesar,dan melarat kek kaki kanan,
bila pergi clinic , dah sah kencing manis, siap package lagi katanya,
darah tinggi, jantung,

bila saya tunjuk jer Alphalipid , berubah air muka dia,
ada orang dah bawa tunjuk kat dia, dia dengar di radio mengenai susu ni, mahal katanya , harga RM180.
dah minum tapi cara yang salah, dia campur dengan air suam dan kacau dengan sudu,
dah 2 tin dia minum ,
memang orang yang jual kat dia tak terangkan atucara minum susu ni,
lepas tu , dia tak mau beli dah ler, pencen berapa sangat , ada anak nak jenguk, raya jer, itupun raya ke5 atau ke6, jenguk kosong jer,

sebak saya mendengar,
saya bagi alasan nak ke toilet ler,


dan terus saya jumpa makcik tu , dan kata kat dia , ambil dan minum Alphalipid ni,
cara minum pun saya terang kan cara yang betul mengambilnya

No comments: